Διάρκεια Φοίτησης
Η χρονική διάρκεια φοίτησης για την απονομή του Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ορίζεται ως εξής:
Δύο (2) διδακτικά εξάμηνα.
Συν (1) ένα εξάμηνο για την εκπόνηση της διπλωματικής εργασίας.
Ο ανώτατος επιτρεπόμενος χρόνος ολοκλήρωσης των σπουδών ορίζεται στα έξι (6) ακαδημαϊκά εξάμηνα, έπειτα από αιτιολογημένη αίτηση του φοιτητή και έγκριση του Πανεπιστημίου.
Πρόγραμμα μαθημάτων
Τόσο στο πρώτο όσο και στο δεύτερο εξάμηνο, διδάσκονται μαθήματα που αφορούν άμεσα στο πεδίο γνώσεων που πρέπει να έχει ένα γενικός διευθυντής ξενοδοχείου, για να εξασφαλίζει αποδοτικότητα σε κάθε περιβαλλοντική συνθήκη. Τα μαθήματα έχουν υποχρεωτικό χαρακτήρα. Κάθε διδακτικό ακαδημαϊκό εξάμηνο περιλαμβάνει τουλάχιστον δεκατρείς (13) πλήρεις εβδομάδες.
Το ωρολόγιο πρόγραμμα λαμβάνει υπόψιν τις ειδικές συνθήκες απασχόλησης στο ξενοδοχειακό επάγγελμα, αλλά και την περιφερειοποίηση των ξενοδοχείων. Τα μαθήματα γίνονται εν μέρει δια ζώσης και εν μέρει εξ αποστάσεως, λειτουργεί δε ως εξής:
Τα εξ αποστάσεως τα μαθήματα γίνονται κάθε Δευτέρα απόγευμα με έναρξη τα μέσα του μήνα Οκτωβρίου έως το τέλος Μαΐου.
Δια ζώσης, τα μαθήματα θα γίνονται συμπυκνωμένα σε 3-4 εβδομάδες ανά εξάμηνο, απογευματινές ώρες από Τρίτη έως και Παρασκευή ως εξής:·
– Στο χειμερινό εξάμηνο από τα μέσα Νοεμβρίου έως τα μέσα Δεκεμβρίου
– Στο εαρινό εξάμηνο κατά το μήνα Φεβρουάριο
Οι παραπάνω περίοδοι είναι ενδεικτικές και μπορεί να υπάρξουν μικρές μετακινήσεις. Επίσης, στις παραπάνω περιόδους, ορίζονται και οι ημερομηνίες διεξαγωγής των προαιρετικών σεμιναρίων του προγράμματος.
ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Α’ Εξάμηνο
ΚΩΔΙΚΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΥΠΟΣ | ΕCTS | |
Α1 | ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ | HOTEL STRATEGIC MANAGEMENT | Υ | 6 |
Α2 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ | HOTEL FINANCIAL MANAGEMENT | Υ | 6 |
Α3 | ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | HOTEL E-MARKETING | Υ | 6 |
Α4 | ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ | RESEARCH METHODS | Υ | 6 |
Α5 | ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ | HOTEL OPERATION MANAGEMENT | Υ | 6 |
| ΣΥΝΟΛΟ | TOTAL |
| 30 |
B’ Εξάμηνο
ΚΩΔΙΚΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΤΥΠΟΣ | ΕCTS | |
Β1 | ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΜΕΑ ΔΩΜΑΤΙΩΝ | ROOMS DIVISION MANAGEMENT | Υ | 6 |
Β2 | ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ | F&B MANAGEMENT | Υ | 6 |
Β3 | ΗΓΕΣΙΑ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ | LEADERSHIP AND HUMAN RESOURCES MANAGEMENΤ | Υ | 6 |
Β4 | ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ | REVENUE MANAGEMENT IN THE HOSPITALITY INDUSTRY | Υ | 6 |
Β5 | 1 ΑΠΟ 2 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ · Διοίκηση Ξενοδοχειακής εμψυχωτικής · Διοίκηση πελατειακών σχέσεων | 1 OF 2 · Hotel animation management · Customer relationship management | Υ | 6 |
| ΣΥΝΟΛΟ | TOTAL |
| 30 |
Γ’ Εξάμηνο
ΚΩΔΙΚΟΣ |
|
| ΕCTS |
Γ1 | ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – Αντιμετώπιση πραγματικών θεμάτων ξενοδοχειακής διοίκησης σε επαφή με στελέχη του κλάδου | EXPERIENCIAL FINAL ASSIGNEMENT Dealing with real life hotel problems | 30 |
Δύνανται να πραγματοποιούνται συμπληρωματικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες (ημερίδες, σεμινάρια, εκπαιδευτικές επισκέψεις, συνέδρια) οι οποίες θα συμβάλλουν στην ενδελεχή προαγωγή της γνώσης και της έρευνας και στη συνεχή αναβάθμιση των σπουδών.